MiniSpa. Eller kanske inte.

Jag vaknade imorse och kände bara att jag ville fräscha till mig lite extra idag. Därför tvättade jag ansiktet en extra gång och sedan satte jag på en ansiktsmask som luktar jordgubb. Nu sitter jag med den i fejjat och det råkade nästan komma lite i ögat så nu tjuter jag också. Haha, menmen,. Vad gör man inte liksom? Den luktar ju gott iallafall. Mums. Jag kommer dofta jordgubb i hyn hela dagen, inte mig emot faktiskt !

Jag har bestämt vad jag ska laga för mat,. Först var det tänkt med värsta finmaten, men vafan, sedan kom jag på att det är onsdag.. Ingen jäkla helgdag. Haha.. Det blir iallafall Hasselbackspotatis (som jag äääälskar) och sedan kött, men vad för kött vet jag inte än ?? Får fråga dem i affären sen, det måste ju passa... Sedan någon sås också. Hmm... vad för sås vet jag inte heller ? haha, jag hade visst inte kommit så långt som jag trodde. Det blir nog bra.. Jag ska fota ikväll också så att ni får se hur det gick för mig, HAHA, kan bli en rolig syn.


Jaja, dags för duschen. Måste få bort den här masken nu. Mihi.
PussPuss / F<3

Kommentarer
Postat av: elin

ser skönt ut :)

2008-08-13 @ 15:00:59
URL: http://steinelin.blogg.se/
Postat av: zarah

MITT DIADEM DIN JÄVEL! :P

2008-08-13 @ 19:42:41
URL: http://barazarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0