Inget vikinga partaj för den sjuke

Nääe... nu har jag varit sjuk i 3 dagar och inte så lite sjuk heller :/ Så igår missade jag vikingafesten. FAN va trist! Jag va åt helskotta sur.. Tjejerna åkte inte heller dit pågrund av att det skulle kännas konstigt att komma dit utan mig och kände mig såå dum. Vi som hade köpt utklädningsgrejjer.
Men men.. fick bli en hemma kväll igen men som tur är så har jag ju en boyfriend som kommer och myser med en även fast man är sjuk så vi kollade på high school musical 1 och 2an. Tack älskling!
Och idag på morgonen tror jag vi har legat och degat framför filmer hela dagen, mjau va det är najs ibland. Vi hade även lite modevisning eller Linkan fick prova mina kläder, haha! Det var ett par shorts han kunde stänga och här ser vi resultatet :



jag diggar min mans otroligt bruna låååår, mums .. ;)

Min outfit: (LINUS)

Jeans shorts - bikbok
Linne - vet ej,  mammas inköp
halsband - vet ej,  mammas inköp
Pannband - vet ej, mammas inköp

Killen verkar ha koll på grejjer iallfall!

Men ska städa lite sen blir det säkert ett litet inlägg till

 PUSS / FROMPAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser jag en brunutansol jag ser där bak ? :P

2008-10-11 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0