I want you to always feel amazing.

Tagga till då. Party ikväll för tusan.

Nu sitter jag här och kikar runt lite, har ju varit hos makeupartisten och det idag, det viktigaste jag lärde mig var nog attjag får nästan gröna ögon genom olika nyanser av rosa. Tydligen vanligt. men vafan vet jag som alltid sminkat mig som en kratta? Började sminka mig i 8.an typ.. Jaa, eller.. jag vet faktiskt inte. Men jag är en kratta iallafall. Så nu sitter jag med gröna ögon. (dem är väl fortfarande blåa men det gröna i dem framhävs som tusan). Ska strax käka lite. Mumsigt värre. 

Jag har bestämt mig. Jag måste göra detta. Det är bäst för oss båda. Men mest bäst för mig. Sitter här och lyssar på en av mina favoritlåtar, Darren Hayes-So beautiful. Jag skojar inte, det är en låt jag alltid lyssnar på. Och de som är så bra med den är att jag aldrig laddar ner den, utan lyssnar bara på Youtube, vilket gör att jag aldrig tröttnar på den. Men som sagt,. Jag måste göra detta. det blir bäst så. Fan. Jag hatar att erkänna det. Men det är så. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag vågar inte. Nu är det slut på fjanterierna. Så fort jag får möjlighet ska jag göra det.

Lyssna låten:



En bild ni inte sett också:


Dusch nu. Puss / F<3



WTF? OFTA DETTA INTE PUBLICERADES FÖRNS 23.40 :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0