I can make it through the rain!

Shit pannkaka vad det regnar?  Jag var uppe klocka åtta imorse med min randiga morgonrock i gult, rosa, mörkrosa och ljusgrön , jaa, i den var jag ute på parkeringen med min stora resväska och lämnade över den till mammsi, snällt av henne att plocka upp den påväg hem från jobbet. Det var nog en snygg syn! Kände mig som en munk, med lite mer färgglad rock. Ha. Jag såg faktiskt tre stycken när det var så sjuuukt varmt. Stackars dem som var tvugna att ha så himla mycket kläder på sig!!

Min farmor är världens bästa och har lovat att skjutsa mig till mammsi sen. Jag ska bara packa lite av det sista och så. Jag måååste få ordning på alla kläder osv. Orkar inte ha med mig allt fram och tillbaka. Det är så himla mycket kläder, verkligen. Menmen. Jag ska få ordning på det. Får fixa ett slags system eller något. We'll see... Jag ska försöka få farmor att stanna vid Subway och köpa mig en riktig fetingmacka, fy tusan vad gott. Jag är så fruktansvärt sugen på de då Wille den tönten hetsar på MSN om hur sugen han är. GOD I WANT ONE!

Dags att kika vidare på Våra Bästa År, min sommardrog!


Vad hände med vädret?

// Fridah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0