Great things happen in the blink of an eye.

Idag har jag tagit en tur på stan med Zär. Kikade runt lite och det enda som fick följa med mig hem var två basplagg från Monki. Men sådant kan ju också behövas liksom. Jag som alltid slabbar så mycket och fläckar ner allting, (alltid).. så att ha en massa extra ÄR PERFEKT... Speciellt när det är rea. då Jäklar ska man passa på med basplaggen. Mihi. Man få ju tänka ekonomiskt liksom!?


Idag när jag kom till min lilla plutte (hunden).. Jaa, han var en riktig gosegris. Vad hade hänt liksom? Han kröp upp i min famn och la sig tillrätta. Okej, iallafall i ungefär 5 min, sedan var det bara att springa och busa igen! Idag var jag iallafall duktig och tog två kort på min kärlek! XEUS.





Mammsingen var snäll nog att skjutsa mig till pappi idag.. eller aah för en stund sen. Men innan det hälsade vi på i Björns nya hus. Där bor även min förra kissemiss Pussen, som är heeelt kolsvart me liiite små vita hårstrån. Jag har inte sett honom på två år. Men när jag såg honom i trädgården såg jag direkt att det var min lilla älskade kisse. Ingenting slår honom. Jag blev helt nostalgisk och nästan sprang fram till honom innan jag kom på att han kan bli lite rädd då om han inte känner igen mig. Men jag satte mig på huk och ropade Pussen... ååh, han kom springandes i världens fart min lilla misse. Gud så jag saknat honom. Allergier är inget bra. Jag minns när han brukade ligga och sova på min mage. Varje kväll.. Nu var han helt underbar, lite större bara. Jag ville bara sno med honom hem igen, hit där han hör hemma. Jag älskar verkligen lilla missen. Sååå mycket.
Underbara gosiga du.

/Puss. Fridah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0