För jävla klantig!

Suck, min bror är hemma igen, (han reser i jobbet) och nu skulle vi iallafall käka lite efterrätt och jag var så sugen, så innan mamma och dem kom till köket tänkte jag ta skeden och smaka lite. Dum som jag var stoppade jag den i munnen och visste inte att den var frusen... jag kände hur läppen fastnade i och drog bort skeden. Så där satt skinnet från min läpp.. FAN. det svider och svider och jag blir irriterad. Tusan.

Nu lyssnar jag igenom Britney Spears Greatest Hits, shit vad bra hon var en gång i tiden.
Pusspuss / F<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag måste säga att jag gillar hennes nya skiva mycket mer än dom gamla. Bara för att nämna en så är Toy soldier på blackout skivan är hur bra som helst =)

2008-08-05 @ 04:19:23
URL: http://lisenfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0