Everything has its own way.

I can only imagine. Den här låten alltså. Hörde den första gången för ett tag sen och ... första gången man lyssnar kopplar man till en kärlekssång, jaa, till sin älskade... Men lyssnar man igen och igen så börjar man koppla till hur killen sjunger om Jesus, och hyllar honom. Den är vacker. På båda sett.. Lyssnar man på den som om man vore kär. Då är den underbar. Lyssnar man för den handlar om Jesus, jaa, den är gudomlig då också. Magnifiiiikt!

Nu är klockan 03.04 och jag undrar varför jag fortfarande sitter här... eller, jag pratar iof. med Josh (min aussievän).. Nu är det ju faktiskt förmidag därnere ? Eller jag har säkert fel, men något sånt. Han är precis som IdaW, man kan prata om samma saker. Ställer upp och försöker hjälpa, ge råd, fastän han finns på andra sidan jordklotet.. men inte länge till, om en vecka ungefär flyttar han till Estland för en säsong där. Närmare än så kommer man ju inte, right? Bara börja kryssa lite över Östersjön ju ! haha..


Mercy me - I can only imagine

Nää, om man ska sova lite kanske,.... klockan tickar faktiskt.
Puss på er / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

ååh vad glad jag blir :D:D så himla söt är du! <3<3

2008-08-06 @ 14:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0