Another perfect day.

Vädret idag har varit helt fantastiskt verkligen. Jag har legat nere vid Scandicbeachen och läst en underbar bok hela förmiddagen, ja, iallafall tills William dök upp.... för att inte göra mig besviken. Han fick hålla mig sällskap tills Zär kom,. Jag var väl mer eller mindre skitsur för att alla är så jävla mycket mer bruna än mig, menmen, får skylla mig själv som jobbar ihjäl mig. Påtal om jobb, det blir de imorgon och på söndag. Wiiiie.. Roligt. För äntligen får jag jobba med Zär igen, var skitlängesen ! Hoppas allting går bra för henne ensam ikväll.

Utbjuden till Skärgården är jag och därför fick jag ledigt från jobbet idag så jag kunde spendera tid med dem viktiga - min släkt. Men nu ser det ut som att det blir ändring på den saken (av olika anledningar) Istället ska jag spendera min första fredagskväll tillsammans med Mcdreamy, käka lite gott och bara ... göra de vi gör bäst. Umgås. Tidigt imorgon åker jag till jobbet och sliter arslet av mig. Och på kvällen kanske det blir lite party. We'll see.





Later, / Fridah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0