kajsa här..

Jag har inte vanan inne för bloggskrivnade men jag ska iaf lägga upp de sissta bildern för dagen. VI slutade halv elva idag efter ett prov såhar haft hela dagen för oss till tramms.
Vet inte hur seriös denna blogg är , om ja ska kalla er " darliiiings ", " läsare " sötnosar " elelre va fan man säger i bloggvärlden :D .. men ni får välja själva ;)

Iaf, så var det en varm och fin dag idag.  och därför skule vi ta lite klattchiga " sommarbilder " så att alla ni " läsar, sötnosar, töntar, darlings osv osv ) tänker " ^OOOOOOOOOOOH; SOMMAR :D "

här är iaf resultatet:

   
        

vene vad vi ska forstätta med här, eftersom henrietta dragit dagen i detalj.. men vad vill ni där ute ( haha, hatar de uttrycket, men iaf)... vad vill ni där ute veta om denna lilla henrietta.
Jag kan iaf bjuda på vad tjejen gör precis nu, i denna sekund!

hon partar i sin telefonis. " ler, skrattar, rodnar, säger " men sluta, fnissar igen .. ler, och så där håller hon på.
Men jag har förståelse , eftesom hon är " high over heel"  förälskad. och de är ju alltid fint :)
men jag ska inte avslöja vem den manilga är, men ni ska även här få ett liten smakprov.
image93

något i den där stilen tror ja.
Hoppas henrietta blir nöjd.
Nu kommer de bli snackis av de här..


image94

Här har henrietta och jag en vild diskution. Men dagens fråga:
Vad diskuterar henrietta?

nä, ni nu orkar jag inte mer.att jag är lite smått ironisk vid vissa tillfällen, så de inte blir några sura miner..
 men nae, nu säger jag klart slut. bara sådär. utan puss och ngnting.
tjing :) / kajsa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-29 @ 19:03:15
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

härliga sommar bilder!

2008-05-29 @ 19:03:51
Postat av: Linda

smaskigt med jordgubbar!

2008-05-29 @ 19:05:54
URL: http://lindasara.blogg.se
Postat av: Henrietta

Tack, ha en fin kväll du med! och tack ;)/ henrietta

2008-05-29 @ 20:07:47
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0