Mysig dag på landet

Kom precis hem från landet. Har varit ute och myst med mina pärisar och även städat och fixat i mitt lilla hus.




bild på mina tavlor, de e söta



Kolla så fint jag städade i mitt rum



Vi käka röödagubbar, ganska najs



En fin flagga med mitt efternamn på ?




städade vardagsrummet också.. jag är duktig hej




pappa klipper gräs och drar till med spännis posen.. lyckas dock inge vidare! Puss på han


Och nu har jag varit trååk som inte tagit en enda bild på mig själv.. Men hade ju fullt upp med städningen förstår ni. Så jag bjuder på en bild från fotograferingen för ganska länge sen nu..




Nu ska jag dra till Anna och planera Arvika.. Woho!

Puss / Henrietta

Kommentarer
Postat av: carroo

vi har likadana kort på vägen i mammas och pappas rum, men på mitt landställe.

2008-06-29 @ 19:30:46
URL: http://cleean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0