Massa balbilder

Igår vare uppträdande i trädgårdsfreningen som sagt, gick ganska bra och riktigt kul va det. Helt proppat med folk och att ställa sig och shaka äs mot dem är inte fel men himla nervöst innan. Fridah va gullig och filmade mig, så lägger ut den usla filmen på mig och mina street dollz i nästa inlägg. (fridah är sämsta filmarn!!!)

Men bal bilder vare ja:



Ni som inte bor i Linköping missar verkligen något. Här i linköping är det nämligen extra serist och JÄVLIGT kul med bal. Har ju ett år till och dansa, ser jag fram emot. Hängde mest med min älskade Ahlberg på kvällen, riktigt kul. Vi drog till 55:an senare på kvällen och träffade alla mina tjejer och kzon & companiet.
Tack för denna underbart roliga dag!

Idag slutade jag skolan och kan säga att det har varit ett jäkligt lyckat första år på KATEDRAL!
I höst blire Tvärs :)


Ciao så länge! / HENRIIIEE


Kommentarer
Postat av: FannyBanny

Sjukt söt henrietta. Gick det bra att dansa då ? Inga felsteg va ? :) , Ha en bra sommar ! pusspuss

2008-06-13 @ 15:36:50
URL: http://fancyfany.blogg.se/
Postat av: www.nogg.se/upmyass

va sunda tt du inte föje rmed till malta neri.. haha ja e redna packad nu. du va jötte fn å vlne....bafan e de här för stafvuing :P

hahaha

men umman, v ses i höst ;) <3

PUSS

2008-06-14 @ 02:23:06
URL: http://nogg.se/upmyass
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar tll upmyass: Ditt jäkla fyllo! Haha :D Synd att jag inte hänkade !

2008-06-14 @ 09:41:15
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0