TJUUUBREeE

Läste nyss en liten gullig kommentar om att någon viss lillen saknar mina uppdateringar. Okey... jag vet att jag varit sjukt dålig med det på sista tiden. Men det är på grund av att mina bästa vänner snart åker till Usa i ett år och jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med dem! Men just för tillfället är jag inte med dem utan jag är hemma hos Linus. Men som ni vet så älskar jag att lägga upp bilder och jag har inga bilder här så jag får skriva ett sammanfattande inlägg om de senaste dagarna när jag kommer hem... för då blir det en hel del bilder också! :D eller tycker ni ens det är kul med bilder?

Ska snart dra hem till mig och bada i poolen med tessan och märtha.. maby Louisa? :) Men skriver senare babes!


Nu vet ni läget iallfall men det blir ett längre och roligare inlägg när jag kommer hem!

Puss /  frompan


Kommentarer
Postat av: idaw

JAA vi älskar bilder;D

2008-08-04 @ 00:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0