flitiga Henrietta

joni.. Nu är hon både aktiv på bloggen och även på jobbet.. de ni ! Har jobbat ifrån 10 till 18, som vanligt alltså! Men idag va det trååk. Inte en människa på stan i det här fina vädret och det är ju ganska så förståligt. Synd om mig som missade solen bara.. Fyfasen!  Och eftersom det inte var en kotte på stan så gick tiden extra segt. Men men.. lönar sig ju i slutet.

Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt.
Köpte ett skit kul spel förut idag som jag har suttit och spelat på telefonen nu sen jag kom hem( hej nörd! ) kommer vara fast i spelet i några veckor nu kan jag tänka mig. Det är lixom som 5 tärningar så ska man skaka telefonen och stannar och då släpps tärningarna. Så är det något slags poker grejs , wie! Ajja sjukt onödig fakta som ingen vill veta,höhö!
 
okey nu så ger sig Henrietta! Mamma tjatar varje dag om hur slarvig jag är och jag försvarar mig alltid.. (vetifasen hur?) Men nu så bor jag i stan ensam och det är så förbannat jävla stökigt här hemma.... pågrund av mig. Kläder ligger överallt, även disk och skit. Jag börjar fasen må dåligt över det här. Får även höra från Lillsyrran varje dag  : undra hur det ska se ut hemma hos dig när du blir stor? jag börjar faktiskt fråga mig det samma... haha.

Utsikt i min väska i dag : Bikini, trosor, kamera, mobil, laddare till både kamera&mobil, sminkväska, tamponger, pengar, nån plast grej för några skoinlägg, 4 läppglans och sen massvis med skräp och kvitton från olika butiker. Blir o rensas imorrn!



Det var lite onödig fakta från mig och nu ska jag gå och käka på Kikkobar!


Puss ifrån Henrii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0