Wow, inte som i WOW, utan WÖWWW.

JAA, ni fattar ..,. eller? Det är nog bara jag som vaknat upp ur min koma? helt paralyserad har jag varit sedan jag kom hem. Brorsna har kommit med nya mobilen, mihi, en kaffebrun jävel som hoppade upp ur paketet och skrek "hoooold me, loooove me" .. and yes, I will love you... haha, snart iallafall. Som jag sa, brorsan var här och tur är väl det, annars hade ja spenderat kvällen med mobilen då jag vid matbordet brast ut i. :

"Shit , nu kommer jag till det jobbiga, .. suck lägga över alllla nummer"
- va??. hahahahahhaah det är bara kopiera dem?
" jag trodde sånt bara fanns på film ;/"

sagt och gjort, jävligt korkat. Nu har jag lagt över alla nummer, (nästan). Kunde inte kopiera alla, så dem som inte finns lägger jag till efterhand.. vet ju inte vilka det är. Men ni som får ett sms tillbaka, "vem är du" .. bli inte rädd.. bara mobilens fel. Jaja, ikväll använder jag gamla simkortet så samma nummer då. Men imorgon byter jag förmodligen.

Jag har tänkt, och tänkt.. Jag gjorde det, jag ångrade mig. Jag ,,, klarade det inte.


P.S!!! HÖR OCH HÄPNA, jag har skaffat abonnemang också, jag har äntligen lämnat mitt gamla hederliga kontantkort som har varit så underbart emot mig i alla dessa år.
Tack för mig.

/ha en fin kväll. F<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0