tjo, schim och tiddelidi!

Igår var det fest för Anna Nanna och Tora. Eftersom de åker till USA på Torsdag så blev det många tårar men även mycket skratt. Finns verkligen inga bättre vänner för mig och jag är så himla glad att jag har dem. Men tur som jag har så får jag träffa dem idag igen, Tora och Anna en lite längre stund dock. Nanna kommer förbi här snart och ska hämta sin tavla och då blir det sista gången jag ser henne innan hon åker :/ Eftersom jag ska åka till Rivieran imorrn med familjen, wiie ! Skönt att åka bort när skit vädret kommer känner jag allt! Vi ska vara borta tills på onsdag så kommer inte se brudarna mer efter idag... fy tårarna kommer bara spruta. Men fatta vad kul dem kommer ha det!

Ajuste, varför jag inte uppdaterat på sistone är för att jag har hållt på med tjejernas album som dem fick igår.. De blev jätte glada. Blev lite tårar vill jag lova. Så det var orsaken men den är väärd!

Tänkte precis lägga in alla mina bilder från kameran men vad tror ni händer ? Jo jag hittar inte min sladd till datorn... Starkt Henrietta! Så jag lägger in lite bilder från iphonen.. Alltså helt blandade bilder ifrån olika tillfällen och även lite bilder från Johns 20års fest. Titta och va glad!

Grill vid scandic beachen med mina mongon



Mys i båten med mina kära vänner:



Mysmiddag med mina bästa vänner Anna Nanna Tora Elin Therese Emmlie och Märtha :



Johns 20 års partaj: ( Johns bilder )



Ska leta fram sladden så ska ni få massa roliga party bilder :)

Puss / Henrie

Kommentarer
Postat av: bella

haha vad rolig hon therese ser ut.

härligt med folk som bjuder på sig

2008-08-02 @ 17:27:06
Postat av: Anonym

ska alla tre åka? förstår att det är jobbigt!

ni verkar vara ett så tight gäng!

2008-08-02 @ 17:28:06
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till Bella: Haha, eller hur.. Tessan är en sköööning!



Svar till anonym: MM.. jätte sorgligt. Men dem kommer ha det underbart kul så jag ska bara peppa dem :)

2008-08-02 @ 20:06:54
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0