Till min stora besvikelse.

Wohooo, jag som var så duktig och trodde jag lyckats ladda ner säsong 3 av Hannah Montana men nu när jag kom hem insåg jag att det var någon slags trailer eller något, fan vilken bevsikelse.. suck. Aja. HAHA.. Jag får väl vänta då. Har ju "bara" typ 70 avsnitt kvar att se .. Det räcker nog ett tag iallafall.

Haft en trevlig dag på stan tillsammans med Sandra, hon shoppade och shoppade och jag var duktig nog att hålla emot, haha, men lite mat fick jag allt ner. OCH det var inte Subbis förstår ni, men gott var det, Burger King har ju öppnat igen så jag ryckte åt mig en Crispy Chicken. GUD va jag njöt. Helt otroligt gott.. Sedan gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra, vad det är får ni veta efter jag har gjort det. Men kan ju säga såhär, jag har beställt tid för någonting, men om jag säger nu vad det är så kommer folk säga åt mig att inte göra det.. så jag väntar lite. HAHA kuuuul. Nästa torsdag.. då smäller det.

Dagens lilla outfit lyckades jag få en bild på inne på BK´s toalett. Smidigt !


Jacka - HM (barnavdelningen, 149 kr) Smiiidigt att vara liten ibland.
V-ringad stickad - Tiger
Väska - Åhléns
Jeans - BikBok
Skor - Inter Sport.

Pusspuss, nu kommer brorsan me min nya mobil! / F<3

Kommentarer
Postat av: zarah

Jag vet vad du ska göra ;)

2008-08-18 @ 21:34:41
URL: http://barazarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0