Ohgud, this can't be good.

Jag .. Fridah. Jag, människan som bränner nudlar och tycker köttbullar och makaroner är gourmetmat har tagit på mig ansvaret att göda en fullvuxen människa imorgon. Hur ska detta sluta ? IdaW hjälper mig med "menyn" just nu och jag råkar veta att McD inte läser min blogg innan imorgon. Så jag kan berätta för er att jag tänker köpa vitlöksbröd och värma i ugnen, och även köpa tzatziki, men jag tänker säga att jag gjort det själv. HA. Så det så! Sedan får vi se vad jag bjussar på mer!

Jag kom nyss hem efter en promenad med hunden och han har varit lika gosig idag? Ska han löpa eller något? Jag veeet att han är en hane så jag vet att han inte löper. Jag var ironisk. Jag bara undrar vad som slagit slint i honom bara för han blivit så gosig. Jag gillar det bara så jag ska inte klaga. Älskade lilla pluttXeus som ser "såååå" farlig ut men egentligen bara är en liten mes. Vad har du tagit dig till ? Vad hände med den där vovvsingen som knappt hälsade när man kom hem,.. eller sprang sin väg när man ville leka... you're long gone.


Nu ska jag på dejt med "Lill-Per" . HAHAHAH (internt)
PussPuss / Fridah

Kommentarer
Postat av: Anonym

henrietta??? du borde skriva oftare :)

2008-08-12 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0