Nu är jag hemma iiigen..

Duktig som jag är har jag jobbat fre/lör OCH söndag. INTE illa må jag säga. Nejdå, men jag är fruktansvärt trött. Jag hade dock ganska roligt igår.. Okej, inte världens fullträff, men bra mycket bättre än att sitta hemma. Käkade världens underbaraste pasta när vi kom dit. Jag blev akut hungrig (konstigt, jag jobbar ju på resturang.) jaja, så jag beställde in en Pasta Nero,... det är en slags mörk pasta, med skaldjur och .. aaah, helt underbar.. Mjau! Nu blev jag sugen på det igen!!

Jaja, vi förflyttade oss senare under kvällen emot nattklubben, hängde in våra saker och sedan träffade vi lite sköna människor, Einar, Moberg osvosv.. Jaaa, ganska sköna var ordet! Vissa blev onyktra, vissa inte. Inga namn nämns. Men jag var ganska förbannad i slutet av kvällen. Sov hos Liv. Jobbat idag. klart slut.


 


en sånhär bild har ni aldrig sett på mig va? Det var därför Liv tog den. 

Liv och Amanda,.


Sedan blev de någon konstig inställning på kameran.


Jag och Einar.
Puss på er / F <3

Kommentarer
Postat av: liv

haha inga namn nämns? Jag tippar på att det var en grottmänniska som danka ner sej!

2008-08-10 @ 23:54:58
URL: http://livea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0