Myspys för hela slanten.

Jag vet att jag skulle laga mat igår. Jag vet vet veeet. Men MCd skulle iväg och göra en sak först vilket gjorde att han nte var hemma förns 18.40. Och hade jag börjat med maten vid 19.00 hade den fasen inte vatt klar förns jättesent och min mage började kurra redan klockan 17. Så. .. När jag satte mig på tåget så insåg jag att jag var lite väl hungrig och lite väääl trött för att laga mat så bestämde jag mig för att köpa med kinamat eftersom jag kände ett sånt jävla sug efter det helt plötsligt...

För att kompensera detta sprang (okej, gick) jag förbi "Hemmakväll" och hyrde filmen United 93 också eftersom jag visste att Md inte hade sett den. Wiiie, succé tänkte jag när jag gick emot Ming. Haha, väl där fanns det så sjukt mycket att välja på så det blev lite av varje kanske man skulle säga.. Efter det gick jag emot Lucullus (det var ett jävla spring för att göra honom glad).. Köpte lite läsk och sedan började det regna.. med raska steg (shit, låter som en roman) gick jag hem till honom och min öppningsreplik var, "du gillade ju kinamat :$" Och visst, han blev nöjd, och hans replik för att pika mig var väl unegfär "åh va fint du har lagat, jag förstår att du lagade det hemma eftersom maten har kallnat lite nu" . HMMPF. Jaja, det var gott iallafall. Filmen jag hyrde var dock ingen höjdare, riktigt dålig faktiskt, det enda sorgliga i den versionen var att man vet att det hänt på riktigt, den jag såg själv, "Flight 93" var klart mycket bättre, heeeelbra film. Jag tjöt som en gris. Jaja..

Somnade tidigt eftersom någon skulle upp tidigt och fotas för något idag, plus träning. Usch. Jag däremot, jag sov som en koooo och gick inte upp. Joo, kl 08.00, för då lyste solen in, satte mig och käkade lite mat, och sedan kröp jag ner igen. Sedan skulle jag kila emot stan för att möta älsklings-Fia , dock skulle jag inte möta henne förns 14,30 och klockan var väl 12.40 eller något. Jamen då sprang jag på Md i trappen. tusan ... jag blev trött så vi kilade upp och myssov lite till.. Sedan puss och hej.

Mötte upp Fialutt och gick och käka, pratade minnen och bara njöt. Alltför längesen, .. och nu har vi lovat varandra att det inte får gå för lång tid tills vi ses nästa gång. Wiiie.. Saknat henne så sjukt mycket. Älskar henne så stört mycket.

   
Haha, se så långa ben jag ser ut att ha på bild 4.. moahah, JAG lyfter mig så jag flyger,
HA,eller något.





Tack för en underbar kväll och dag hur som helst.
PUSS! / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få se en bild på Mc D snart ;P?

2008-08-14 @ 20:23:48
Postat av: Fridah Reinholdsson

Anonym**

jaa, det tycker fan jag också, det ska jag se till att fixa. :P .. eller.. aah, snart iaf! :P

2008-08-14 @ 20:37:06
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: idaw

hahaha fridah, ska jag vara ärlig tror jag aldrig du kommer våga visa mc dreamy i bloggen! fortfarande lika roligt att du KÖPTE kinamat haha!! så jävla lat :D

2008-08-15 @ 01:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0