I'm inlove with Hannah Montana

Det är nog min för tillfället största hemlis, HAH, Jag är helt fast i serien Hannah Montana. Den handlar om en tjej som lever dubbelliv, på dagarna är hon bara vanliga Miley, medans hon på kvällarna klär ut sig till Hannah Montana och är en stor stor stooor stjärna som alla älskar. Jaa, då kan man ju undra om inte folk känner igen henne, men nej.. Det gör dem ej. Okej, serien är för 12-14åringar ungefär, så jag skulle ju känna igen henne. Men själva grejen. Serien är så simpel att bara flyta med i. Älskar det. Äskar simpla serier. Plus att ett avsnitt bara är typ 25 min långt så man är aldrig upptagen med det alltför länge.. Har kikat 13 avsnitt nu och laddar just nu ner säsong 2 och 3 med. Inte illa. HAHA JO, GANSKA ILLA.  Musiken därifrån är iallafall bra, sådär gullig, liknar BUBBLES musik ungefär, hahah..



Best of both worlds - Hannah Montana. (Miley Cyrus)



Nu ska jag krypa ner i sängen, ladda inför skolan imorgon.
(börjar ju på tisdag, men vi ska dit och presentera oss för nollorna)
/Fridah<3

Kommentarer
Postat av: hanna

men season 3 har ju inte ens börjat sändas i usa :S

2008-08-18 @ 13:05:35
Postat av: Fridah Reinholdsson

Hanna*** Märkte det, jag laddade fasen ner trailern, AHAHH dålig är jag.. fandå :/

2008-08-18 @ 16:35:32
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0